Rekolan Urheilijoiden harjoitukset palaavat sisätiloihin

31.1.2021

Tarkempia tietoja joukkueenjohtajilta

Koulujen salit aukeavat vihdoin harjoitteluun parin kuukauden tauon jälkeen.

Jotta saadaan harjoiteltua mahdollisimman turvallisesti ja lähikontaktien minimoimiseksi, päivitämme hieman treeniohjeita:

Huoltajia/katsojia ei saliin, vain valmentajat.

Harjoituksiin tullaan vain terveenä, ilman oireita.

Harjoitusvarusteet puetaan mahdollisuuksien mukaan jo ennen saliin tuloa, vältetään pukuhuoneiden käyttöä

Käsidesiä käytetään heti saliin tultaessa.

Käytetään omaa juomapulloa.

Valmentaja pitää maskia päällä treeneissä, ohjaa toimintaa tavallista etäämmältä. Minimoi mahdolliset altistumiset ryhmien välillä

(Kaupungin seurafoorumista lainattua)

Harrastustoiminnassa on huomioitava seuraavat säännöt, joiden rikkominen johtaa välittömästi käyttövuoron peruuttamiseen:
• Harrastusryhmän kokoonpano on vakiintunut ja perustuu ennakkoilmoittautumiseen.
• Toiminnan järjestäjä velvoitetaan pitämään nimilistaa kaikista osallistujista.

_________________________________________

Pidetään yhdessä huolta terveysturvallisesta harjoittelusta noudattamalla annettuja ohjeistuksia.

Kiitos vielä kaikille huoltajille ja pelaajille pitkäjänteisyydestä. Korona muuttanut vuoden aikana kaikkien ihmisten arkea, joustoa on tarvittu ja sitä tarvitaan edelleen. Onneksi päästään saleihin ja toivotaan että saadaan näin myös pidettyä. Halutaan kuitenkin että lapset ja nuoret saavat olla mielekkäissä harrastuksissa. Voimme vaikuttaa siihen yhteisillä mahdollisimman turvallisilla toimintatavoilla.

Koristerveisin

Rekolan Urheilijat