Tervetuloa harrastamaan korista!

Miten pääsen alkuun?

Uusia pelaajia sopii mukaan ja kaikkiin ikäluokkiin otetaan mielellään innokkaita pelaajia tutustumaan.

Kokeilumahdollisuudesta olkaa yhteydessä joukkueiden yhteyshenkilöihin tai seuran suoraan seuran sähköpostiin rekolanurheilijat.koripallo@gmail.com

Mitä varusteita tarvitaan?

Harjoituksissa riittää sisäpelivaatetus, sisäkengät sekä oma juomapullo. Seuran palloja saa treenissä tutustumisjaksolla lainata, mutta oma pallo kannattaa ostaa jos lajista innostuu.

Missä harjoitukset järjestetään?

C-junioreilla ja sitä vanhemmilla lähtökohtaisesti harjoitukset järjestetään Koivukylän ja Lehtikuusen kouluilla. Nuoremmilla harjoitukset ovat pääasiassa Rekolanmäen koululla.

Mitä harrastaminen maksaa?

Kokeilemaan voi tulla maksutta ja tarkemmin seuran maksuista on kerrottu Toimintamaksut osiossa.

Minkä kokoiselle pallo pelejä pelataan?

Naiset, miehet ja juniorit pelaavat erikokoisilla palloilla.

KokoTuumakokoKenelle?
730"Miesten sekä A- ja B-poikien sarjat
628,5"Naisten, A- ja B-tyttöjen sekä kaikki C-nuorten sarjat
527"Mini- ja mikrosarjat (6-11v.)
3-Lasten leikit ja pelit

Tarvitaanko harrastukseen vakuutus?

Toimintamaksuun EI sisälly ko. pelaajan vakuutustaTapaturmavakuutus, joka kattaa peleissä ja harjoituksissa sattuvat haverit, on erittäin suositeltava.

Mitä itse pelaaminen maksaa?

Sarjapeleihin osallistuvat pelaajat hankkivat Koripalloliiton pelaajalisenssin sekä seuran peliasun. Myöskään mahdolliset vieraspelimatkat ja/tai turnauskulut eivät sisälly toimintamaksuihin.